The best Side of دستگاه تصفیه آب

Wiki Article

فیلترهای مبدل یونی به ویژه در نرم کردن آب(حذف سنگ آهک) بسیار خوب هستند. آن‌ها برای جدا کردن اتم‌ها از یک ماده‌ی آلاینده برای ایجاد یون‌ها طراحی شده‌اند. سپس آن‌ها طی فرآیندی این یون‌ها را به دام می‌اندازند و به جای آن برخی از یون‌های مختلف که کمتر مزاحمت ایجاد می‌کنند را آزاد می‌کنند.

بسیار تشکر از سرعت عمل شما در خدمات پس از فروش سرویس دستگاه تصفیه خدا به کسب و کار شما برکت بده

اتصالات فشاری بدون سرب و غیر سمی هستند و موجب آلوده شدن آب نمی‌شوند.

انواع دستگاه های کیسی زیرسینکی هرچند از سیستم اسمز معکوس برای تصفیه ی آب آشامیدنی بهره میگیرند اما وجود کیس دور تا دور اجزای آن امکان تعویض فیلتر به درستی را نخواهد داد و عمدتا از سمت بسیاری از خریداران گزارش میشود که پس از تعویض فیلتر به دلیل ماندن کمی آب داخل کیس دستگاه قطعات برقی همچون پمپ و شیرهای برقی سوخته اند.

زیرا با این کار از ورود یونهای کلسیم و منیزیم به دستگاه جلوگیری شده و به این ترتیب امکان رسوبگذاری روی ممبران از بین می رود. یون سدیم که در سختی گیر رزینی جایگزین یون کلسیم و منیزیم در آب شده است، به راحتی here توسط ممبران از آب حذف می شود.

عمر مفید هر یک از فیلترهای دستگاه در حدود ۱ سال است، بنابراین نیازی به تعویض و نگهداری دائمی ندارد.

فیلترها و بخش‌های مختلف دستگاه اسمز معکوس اغلب گران باشند.

تمامی این اجزا به فرایند تصفیه کردن آب کمک می‌کنند و آلودگی‌های آب را از بین می‌برند. اما عملکرد بهترین دستگاه تصفیه آب چگونه است؟

نوع دیگری از فیلتر‌های دستگاه تصفیه آب، فیلتر اسمز معکوس می‌باشد که در این نوع آب از طریق فشار از فیلتر عبور می‌کند و مواد شیمیایی موجود در آب توسط فیلتر از آب جدا می‌شوند.

آب دریا با جدا کردن آب از نمک هایی که با  یخ زده نیستند، منجمد می شود. این فرآیند چندین بار تکرار می شود تا به آب مقطر برسد.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس بر اساس محل قرارگیری و نصب در ۲ دسته کلی تقسیم بندی می گردند:

هر چند گاها مشاهده شده که گیج های بی کیفیت باعث نشتی از رزوه به حوزینگ میشوند.

مرحله پنجم بو، طعم، رنگ آب تصفیه شده را بهبود میبخشد. مرحله ششم مینرال املاح معدنی مفید همچون کلسیم و منیزیم را به آب اضافه مینماید.

برای خلوص بیشتر محصول نهایی، آب را تا نقطه جوش حرارت می دهند و از چندین مرحله جوشش و تغلیظ می گذرد. انجماد[ویرایش]

Report this wiki page